EkoMedicina.LT

Medicina, įranga, priežiūra

Medicinos apžvalga

Bendrovės kontroliuojamos priežiūros pabaiga? AI ir paciento prieiga prie degalų pritaikyta medicininė žvalgyba


5 trilijono dolerių sveikatos priežiūros išlaidos paskatino amerikiečius prie ribos. Nepaisant raginimų vartotojams imtis aktyvesnio vaidmens mažinant sveikatos priežiūros išlaidas, negraži tiesa yra ta, kad tai, kokią reikia padaryti, kontroliuoja korporacijos.

Visa sistema yra skirta pradėti kiekvieno gydytojo vizitą nuo nulio, nuslėpti išlaidas ir išpūsti sąskaitas, kad būtų pateisinamos didesnės įmokos metai iš metų. Tai išgyvena iššūkius, ribojant skaidrumą, užgniaužiant naujoves ir sulaikydamas pacientų medicininius įrašus.

Laikas pakeisti šią sistemą pacientams, kuriems tinka pacientams, ir kviečia sutrikimus. Turime kontroliuoti pacientų rankas, leisti jiems turėti savo sveikatos įrašus, priimti nepriklausomus sprendimus ir pereiti prie sąžiningų ir skaidrių alternatyvų.

Įsivaizduokite paciento kontroliuojamą informacinę sistemą, kuri teikia duomenis ir žinias, kad pacientai iš tikrųjų taptų protingais sveikatos priežiūros pirkėjais. Jie galėtų ištirti sveikatos problemas prieš nusileisdami skubios pagalbos skyriuje, užduoti informuotus klausimus apie jų sveikatą ir gydymą ir palyginti ne tik priežiūros ar aptarnavimo išlaidas tam tikroje įstaigoje, bet ir teikiamos priežiūros kokybę. Jie galėjo nusiųsti savo medicininius įrašus – skaitmeniniu būdu – teikėjams, kurie, jų manymu, yra geriausiai pasirengę išspręsti jų sveikatos problemas ir gauti atsakymus, kurių jiems reikia norint judėti į priekį.

Prieiga prie informacijos yra nauja sveikatos priežiūros valiuta

Ne paslaptis, kad „Healthcare“ dalijimosi informacija sistema yra trūkumų. Mes neturime net mūsų medicininių įrašų, kurie yra išsibarstę visur, kopiją – ir kiekvienais metais prarandami ir pavogti milijonai įrašų. Pacientai, gydytojai ir tyrėjai moka kainą kiekvieną dieną, pradedant nuo gydymo vėlavimų, atsirandančių dėl trūkstamų duomenų, netinkamos ar sunkiai pasiekiamų prieigų prie priežiūros koordinavimo ir dar daugiau.

Be to, net tada, kai vartotojai turi prieigą prie savo sveikatos informacijos, jie gali to nesuprasti. Vien tik miego apnėjos teste esančių duomenų kiekis gali būti sunku atsijoti. Taip gali būti metiniai laboratoriniai tyrimai, kai kurie – maždaug 20 rezultatų. Kai rezultatas pažymėtas kaip nenormalus, vartotojams lieka domėtis: „Ar dėl to reikia jaudintis?“ Jei taip yra: „Kuo aš turėčiau būti susirūpinęs?“

Taip pat yra painiavos, kylanti nežinant, kaip sudėti skirtingą medicininę informaciją, kad būtų galima gauti didelį vaizdą. Mes esame išmokyti, kad tai yra darbas gydytojams, kurie tada mums sako, ką daryti remiantis šia informacija. Bet toks požiūris: „Tiesiog pasitikėk mumis! Mes žinome, ką darome “, – taip pat yra žinių blokavimo forma.

Pacientai ir jų šeimos yra priklausomi nuo medicinos specialistų, ar atsakymai į savo laiką, pagal jų pasirinkimą. Tiems, kurie turi sudėtingas sąlygas, tokias kaip 13 metų Conor Eissing, kuriems būdinga reta smegenų būklė, susijusi su „Gene Dync1h1“, dirbant vystymosi vėlavimu, traukuliais ir šėrimo problemomis, nuo tada, kai jis gimė, buvo kova su juo ir jo šeima. Buvo daugiau klausimų nei atsakymų.

Medicininių žinių pateikimas vartotojų rankose

Per pastaruosius dvejus metus sumažėjo kliūtys, apsaugančios įmonių kontroliuojamą informacinę sistemą. AI yra paskutinis šuolis į priekį, kuris keičia žaidimą tokioms šeimoms kaip „Eissings“. Šie pakeitimai atveria duris pacientų kontroliuojamoms informacinėms sistemoms, kurios yra daug naudingesnės nei „Dr. „Google“ ieškant medicininės informacijos. Šeši iš 10 vartotojų pasikliauja.

2022 m. Spalio 6 d. Įstatymų leidėjai nutraukė duomenų nuosavybės kliūtį, suteikdami pacientams neginčijamas teises į savo sveikatos priežiūros duomenis.

Po šešių mėnesių „ChatGpt 4.0“ sutriuškino medicininių žinių barjerą su galimybe suskaidyti medicininį žargoną pacientams-naudodamas žodžius ir vaizdus-netgi pateikia patikimus atsakymus į medicininių sprendimų priėmimą ir diagnozę. Tai taip pat parodė, kad gali pateikti atsakymus į pacientų klausimus, turinčius empatiją ir kultūrinę kompetenciją – net geriau nei kai kurie gydytojai.

AI poravimas su tiesiogine prieiga prie medicininių įrašų yra trečiasis žingsnis siekiant įgyti individualizuotą medicinos intelektą, kuris gali padėti paaiškinti diagnozės ar gydymo variantą. Tai padeda pacientams ir jų šeimoms užduoti teisingus klausimus, kad jie suprastų savo sveikatos ir gydymo galimybes – ir tai, kad gydytojas taip pat ištyrė visas galimybes. Tai taip pat suteikia jiems pagrindą nustatyti, ar jiems reikia labiau specializuotos paramos ir, jei taip, iš kokio tipo gydytojo ar įstaigos.

Pacientai ir šeimos nariai, įskaitant Eissingo motiną ir kitus, rūpinančius vaikais, turinčiais sudėtingų sąlygų, galėtų paprašyti išsamių medicininių įrašų, leidžiančių jiems užduoti konkrečius klausimus ir geriau pasisakyti dėl tinkamos priežiūros.

Turėdami duomenis ir žinias, visi gali būti geresni sveikatos priežiūros pirkėjai ir labiau informuotas pacientas, geresnis gebėjimas aktyviai valdyti savo sveikatą. Suskirstydami medicininės informacijos ir įžvalgos kliūtis, galime dramatiškai palengvinti paciento kelionę vartotojams, teikdami jiems reikalingus asmeninius patarimus ir išteklius, kai tai svarbu.

Nuotraukų kreditas: „Ipopba“, „Getty Images“


„Bo Holland“ yra „AllClear ID“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, kuris neseniai išleido „Health Bank One“, pirmąjį pasaulyje skaitmeninį sveikatos banką. „Health Bank One“ pacientams visiškai kontroliuoja savo sveikatos duomenis, kaip ir tradicinis bankas daro pinigus. Per pastaruosius 30 metų Olandija padėjo sukurti keturias programinės įrangos kompanijas – dvi viešai paskelbė, vieną įsigijo vienas iš pirmaujančių nacionalinių bankų, o 2004 m. Jis įkūrė „AllClear ID“, kad išspręstų klientų tapatybės problemas. Jam vadovaujant, „AllClear ID“ tapo pasauliniu lyderiu, padedančiu įmonėms apsaugoti savo klientų tapatybę po kenčiančių duomenų pažeidimų. Prieš „Allclear ID“, „Holland“ sukūrė programų serverius „Citrix“, duomenų bazėse, esančiose paplitusioje programinėje įrangoje ir perkant kortelių sistemas darbuose.

Šis įrašas pasirodo per „Medcity“ influenceriai programa. Kiekvienas gali paskelbti savo perspektyvą apie verslą ir inovacijas sveikatos priežiūros srityje „MedCity News“ per „MedCity“ influencerius. Spustelėkite čia, kad sužinotumėte, kaip.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -