Aktyvių stebėjimo sprendimų vaidmuo pereinant prie rizikos pagrįsto priežiūros modelio
Organizacijos integruoja anksčiau skirtingas paslaugas, kad geriau suderintų savo pasiūlą su perėjimu nuo mokesčio už paslaugas prie rizikos pagrįstos priežiūros per vizionierius, į narius orientuotus sprendimus. Pvz., Stebėjimas naudojant „Tech“ palaikomus įrankius padidino tokias paslaugas kaip „Vitals Monitoring“ ir „Care Management“, kad būtų galima aktyviau nustatyti. Kadangi šios pagrindinės paslaugos ir toliau bus integruojamos į svarbiausius priežiūros planus, jos galiausiai pagerins pacientų rezultatus, sumažins sveikatos priežiūros išlaidas ir palaikys savarankišką gyvenimą senstantiems gyventojams.
„Digital Health“ vaidmuo skatinant rezultatus
Sveikatos priežiūros pramonė daro pažangą pereinant nuo ilgalaikių mokesčių už paslaugas modelius prie rizikos pagrįstos priežiūros. „Shift“ teikia pirmenybę orientuotiems į narius ir rezultatus orientuotus sprendimus, teikdami geresnius ilgalaikius rezultatus, tuo pačiu sumažinant išlaidas. Pasaulio ekonomikos forumo duomenimis, 20% sveikatos priežiūros išlaidų priskiriamos nereikalingoms intervencijoms, o mažesniu mastu šios išlaidos daro tiesioginę įtaką pacientams. Tobulėjant tiek išlaidų, tiek ilgalaikiams rezultatams pabrėžiama, kad svarbu pereiti nuo epizodinės iki prevencinės priežiūros taktikos.
Demografiniai pokyčiai taip pat skatina šią evoliuciją. Jungtinėse Valstijose yra daugiau nei 55 milijonai žmonių 65 metų ir vyresni, tai sudaro daugiau nei 16% gyventojų, palaikomosios priežiūros paslaugų paklausa tik sustiprės. Beveik trys ketvirtadaliams amerikiečių reikės tam tikros formos pagalbos, kad būtų patenkinti jų noras senėti vietoje, o ne pasinaudoti tradicinėmis klinikinėmis aplinkybėmis, tačiau sistemos pajėgumas jau yra ištiestas plonas. Integruotos skaitmeninės priemonės tapo pagrindinėmis, siekiant įgyvendinti šiuos iššūkius, įgalinant visą asmenį priežiūrą. Integruotų skaitmeninių sveikatos priemonių naudojimas teikia vartus į išsamesnę, į pacientą orientuotą priežiūrą.
Išplėsti prieigą ir sumažinti kliūtis priežiūrai
Nepakankami ir kaimo gyventojai yra ypač gerai pasirengę gauti naudos iš „Digital Health“ prieinamumo pasiūlymų. Stebėjimas vaidina didelę įtaką šioms pastangoms, ypač vyresnio amžiaus pacientams, siūlant įrankius, kurie sumažina dažnų asmeninių vizitų poreikį, kartu pagerinant sveikatos rezultatus ir palaikant lėtines ligas. Naudodamiesi šiomis priemonėmis, teikėjai gali stebėti pacientus realiuoju laiku, užtikrindami aktyvią intervenciją, kai kyla sveikatos problemų. Ankstyvosios aptikimo galimybės, kurias teikia technologijos stebėjimas, gali pagerinti rezultatus ir sumažinti readmisijos procentus, padedant išspręsti vieną atkakliausių sveikatos priežiūros sistemos iššūkių, nes priėmimas ir toliau didėja.
Remiantis AMA skaitmeninių sveikatos tyrimų duomenimis, gydytojų, naudojančių nuotolinio stebėjimo prietaisus, procentas padidėjo nuo 12% 2016 m. Iki 30% 2022 m., Tai atspindi didėjantį jų vertės pripažinimą. Nuotolinis stebėjimas ir toliau leis vyresnio amžiaus suaugusiesiems gyventi savarankiškai, išlaikant būtiną savo teikėjų sveikatos priežiūrą. Kadangi priežiūros komandos gali sekti gyvybiškai svarbią metriką ir nedelsdami reaguoti į kylančias problemas, jos gali sumažinti riziką, susijusią su senėjimu.
Įgalinantis išsamų, viso asmens gydymą
Integruota priežiūra yra svarbiausia pažanga skaitmeninės sveikatos pasiūloje, sukuriant vieningas ekosistemas, kurios gali padėti palaikyti išsamią, viso žmogaus priežiūrą. Tikroji viso asmens priežiūra kreipiasi gerovė. Teisingai pasinaudojus, stebėjimo technologija suteikia galimybę sklandžiai bendrauti tarp paslaugų teikėjų, pagerina priežiūros koordinavimą ir palaiko asmeninių priežiūros planų, pritaikytų individualiems poreikiams, sukūrimą, centralizuodama pacientų duomenis. Tai taip pat padeda sumažinti priežiūros išlaidas pašalinant nereikalingas paslaugas ir pabrėžiant prevencines strategijas. Lėtinėms ligoms sergantiems pacientams gali būti naudingas šis centralizuotos priežiūros modelis, kai jų paslaugų teikėjai turi prieigą prie tų pačių sveikatos įrašų, geriau užtikrinti nuoseklų ir suderintą požiūrį į gydymą.
Pirminės sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai (PCP) dažnai tarnauja kaip „vartininkai“ sveikatos priežiūros srityse ir vaidina svarbų vaidmenį prevencinėje priežiūroje, atrankoje, lėtinės būklės valdyme ir naršymą kitiems tiekėjams. Tai buvo nuosekli tikslinė vertybėmis pagrįstos priežiūros (VBC) pastangos visoje pramonėje. Skaitmeninės priemonės geriau atitinka ir VBC tikslus, sumažinant neveiksmingumą ir teikiant pirmenybę rezultatams bei ekonomiškumui. Šis modelis naudingas pacientams ir optimizuoja sveikatos priežiūros išteklius PCP ir kitiems paslaugų teikėjams, suteikiant galimybę jiems teikti aukštos kokybės priežiūrą įvairiose populiacijose.
Prevencinės priežiūros skatinimas ilgalaikiam poveikiui
Prevencinė priežiūra taip pat apima pacientų įgalinimą kontroliuoti savo sveikatą, skatinant aktyvų įsitraukimą į jų sveikatos keliones. Pacientai gali geriau laikytis nustatytų gydymo planų, įsitraukti į sveikatingumo programas ir stebėti savo pažangą naudojant skaitmenines sveikatos priemones. Šis aktyvus dalyvavimas padeda skatinti geresnius sveikatos rezultatus ir labiau pasitenkinti bendros priežiūros patirtimi. Senstančioms populiacijoms prevencinės priežiūros poveikis yra ypač didelis, nes daugelis vyresnio amžiaus suaugusiųjų susiduria su kliūtimi gauti tradicinę priežiūrą, pavyzdžiui, transportavimo apribojimus ar mobilumo iššūkius. Integruota technologija padeda jiems pastoviai prižiūrėti iš savo namų patogumo, pašalinant šias įprastas kliūtis.
Veiksmingesnė ir iniciatyvesnė priežiūra reikalauja sistemos, kuri leistų JAV sveikatos priežiūros sistemai geriau patenkinti neišvengiamus senstančių gyventojų iššūkius ir parengti kelią į tvarią ir teisingą ateitį. Stebėjimas ir kitos skaitmeninės sveikatos įjungtos priemonės padeda sukurti šią sistemą, siūlant naują terpę, skirtą priežiūros teikimui, kuri galėtų papildyti pirminės priežiūros ir priežiūros valdymo paslaugas. Iš naujo apibrėždami priežiūros paslaugų teikimo standartus su skaitmenine sveikata, pacientai gali gauti tinkamą priežiūrą tinkamu laiku, o ištekliai gali būti optimizuoti, kad būtų pasiekti geresni rezultatai.
Nuotrauka: Chombosan, „Getty Images“
Jeffas Bennettas buvo paskirtas vyriausiuoju strategijos ir inovacijų pareigūnu 2023 m. Spalio mėn., Po to, kai 2023 m. Liepos mėn. Įsigijo „ModivCare“ įsigijus Higi. Jis turi maždaug 30 metų patirtį ir aistringai vertina prevencinę sveikatos priežiūrą.
Prieš prisijungdamas prie „ModivCare“, Jeffas buvo „Higi“, vartotojų sveikatos įsitraukimo įmonės, kuri susitinka su žmonėmis ten, kur jie yra, generalinis direktorius. Anksčiau jis buvo „Merrick Ventures“ generalinis direktorius, kur vaidino strateginį patarėjo vaidmenį portfelio įmonėms, įskaitant „Merge Healthcare“ posūkį prieš IBM įsigijimą 1 milijardo dolerių. Jeffas taip pat ėjo „Ygomi“ įmonių strategijos ir investicijų viceprezidento pareigas ir ėjo vykdomosios pareigos Bridžporto tinkluose ir „PrairieComm“.
Jeffas įgijo mechanikos inžinerijos bakalauro laipsnį Purdue universitete ir turi verslo administravimo magistro laipsnį Kellogg verslo mokykloje šiaurės vakarų.
Šis įrašas pasirodo per „Medcity“ influenceriai programa. Kiekvienas gali paskelbti savo perspektyvą apie verslą ir inovacijas sveikatos priežiūros srityje „MedCity News“ per „MedCity“ influencerius. Spustelėkite čia, kad sužinotumėte, kaip.




