EkoMedicina.LT

Medicina, įranga, priežiūra

SVEIKATINIMAS

Kokia yra sunki grąža iš darbuotojų gerovės programų?


Vienas iš dažniausiai užduodamų klausimų – apčiuopiama sveikatingumo programų nauda. Tebevyksta diskusijos, ar tai tik praeinanti tendencija. Yra duomenų, kad tokios programos tikrai prisideda prie verslo pelno ir darbuotojų sveikatos, tačiau tai nėra pakankamai reikšminga.

Didėjant susidomėjimui ir investicijoms į darbuotojų sveikatinimo programas, diskusijos apie jų investicijų grąžą (IG) įgauna pagreitį. Tačiau kol programa vykdoma, sunku tiksliai įvertinti finansinį poveikį. Teksaso universiteto MD Andersono vėžio centro tyrimai rodo, kad gerai suplanuotos ir efektyviai įgyvendintos darbuotojų sveikatingumo programos gali duoti reikšmingą ir pelningą IG, siekiančią net šešis su vienu.

Įprasti teigiamos IG sėkmės veiksniai

Sveikatingumo programos turi skirtingus rezultatus. Tačiau yra bendrų sėkmės veiksnių, dėl kurių jie yra veiksmingesni ir skatinami IG. Sveikatos sistemos pokyčių tyrimo centro (HSC) atliktas tyrimas rodo, kad pritaikytos sveikatingumo programos yra veiksmingos.

Gera darbo aplinka yra būtina, kad bet koks sveikatingumo planas veiktų. Tvirtas planas ir ilgalaikė strategija turi paremti programas. Organizacijos, kuri yra įsipareigojusi užtikrinti darbuotojų gerovę, sveikatingumo plano rezultatas pagerina laimės indeksą. Tačiau susieti šį nematerialų matą su išmatuojamais rodikliais nėra paprasta užduotis.

Veiksmingi sveikatingumo planai turi keletą bendrų bruožų:

1. Integruota į organizacinius poreikius,

2. Jie turi būti išsamūs, bet orientuoti į detales

3. Jie turi patenkinti įvairius poreikius

4. Derinkite prie organizacijos verslo strategijos

5. Patvirtino vyresnioji vadovybė ir vadovai.

Organizacijos dažniausiai naudoja sveikatos priežiūros išlaidas, našumą arba pravaikštas, kad įvertintų pagerėjusią IG. Šiuo atžvilgiu nėra universalaus IG matavimo standarto. Dėl to gali būti sudėtinga įvertinti pasiektus rezultatus pinigine išraiška. Kartais naudojamas alternatyvus metodas, vadinamas investicijų verte (VOI). Čia galima pamatuoti, ar nefinansinis rodiklis po programos įgyvendinimo padidėjo.

Padidinkite darbuotojų įsitraukimą ir gerovę naudodami išsamią įmonės gerovės programą, kuri yra ne tik įprasta

Įprasti IG matavimo būdai

Kai kurie įprasti IG arba VOI matavimo būdai

1. Produktyvumas

Darbuotojų sveikatingumo programa gali turėti išmatuojamų rezultatų, pavyzdžiui, daugiau gerai dirbančių žmonių. Tikėtina, kad nuolatinės teigiamos iniciatyvos, tokios kaip tinkama mityba ir planuojamas aktyvumas, pagerins darbuotojų sveikatą. Tačiau norint išsiaiškinti, ar sveikatingumo programa padidino darbuotojų našumą, organizacija turi turėti būdą produktyvumui įvertinti. Pavyzdžiui, jis gali įvertinti darbo valandų padidėjimą ir klientų pasitenkinimą. Tačiau metrika gali skirtis ir turi netiesioginį ryšį su darbuotojų gerove. Ši sritis yra pilka, o tiesioginį išmatuojamą poveikį kartais sunku pasiekti.

2. Sužadėtuvės

Sveikatos programos gali padėti pagerinti darbuotojų įsitraukimą. Dėl to darbuotojai yra labiau patenkinti darbu. Įsitraukęs darbuotojas yra labiau linkęs dirbti savo darbą ir būti labiau orientuotas į užduotis. Dėl to gali atsirasti tokių metrikų, kaip didesnis tikslas, greitas atsiskaitymo laikas, novatoriškas mąstymas ir mažiau pravaikštų.

3. Sveikatos priežiūros išlaidos

Vienas iš paprasčiausių IG išmatavimo būdų yra apskaičiuoti sveikatos priežiūros išlaidas ir draudimo išmokas. Veiksmingos sveikatingumo programos gali panaikinti įprastas priežastis, sukeliančias gyvenimo būdo ligas, tokias kaip aukštas kraujospūdis, diabetas ir vėžys. Kadangi gyvenimo būdo ligos sudaro didžiausias sveikatos priežiūros išlaidas, šių rizikos veiksnių sumažinimas gali drastiškai sumažinti organizacijos investicijas į sveikatos priežiūrą.

4. Darbuotojų kaita ir išlaikymas

Mažesnė darbuotojų kaita ir aukštesni išlaikymo rodikliai yra veiksmingos sveikatingumo programos šalutinis produktas. Kai darbuotojai daro teigiamus sveikatos pokyčius, jie tampa produktyvesni ir labiau įsitraukę, o tai lemia didesnį pasitenkinimą darbu.

Vienas iš pagrindinių darbuotojų kaitos veiksnių yra prasta psichinė savijauta. Amerikos psichologų asociacijos duomenimis, perdegę darbuotojai daugiau nei 2,5 karto dažniau palieka darbą. Todėl darbdaviai, siūlantys sveikatingumo programas, kurios palaiko geresnę fizinę ir emocinę sveikatą, gali pastebėti didesnį išlaikymo procentą.

5. Talentų įgijimas

Augančios įmonės visada ieško naujų talentų, kad sustiprintų savo komandą. Patrauklios privilegijos ir teigiama kultūra darbo ieškantiems tampa svarbiau nei vien kompensacija. Sveikatingumo programos padeda didinti organizacijos gebėjimą pritraukti ir išlaikyti talentus. Tvirtos sveikatingumo programos suteikia organizacijoms konkurencinį pranašumą darbo rinkoje, leidžiančios joms uždirbti investicijų grąžą taikant geresnes talentų įdarbinimo strategijas.

6. Sveikatos metrika

Veiksmingos darbuotojų sveikatinimo programos turėtų pagerinti dalyvių sveikatą ir gerovę. Jei jūsų darbuotojai stebės pagrindinius sveikatos rodiklius, vadovai gali lengviau suprasti, ar sveikatingumo priemonės veikia.

Įkvepiantys elgesio pokyčiai

Sveikatingumo programos vaidina lemiamą vaidmenį skatinant sveikus darbuotojų įpročius, didinant investicijų į sveikatą svarbą.

Pravaikštų sumažėjimas

Sveikesni darbuotojai rečiau praleidžia darbą dėl lengvų ligų, todėl pailgėja bendras darbo laikas. Be to, darbo vietose, kuriose vykdomos sveikatingumo programos, mažėja pravaikštų skaičius, todėl padidėja produktyvumas.

Teigiama nauda sveikatai

Išsamios sveikatingumo programos, apimančios įvairius aspektus, padidina produktyvumą, efektyvumą ir padidina įmonės pelną. Organizacijos, kurios daugiausia dėmesio skiria holistinei gerovei, praneša apie teigiamus sveikatos rezultatus, sukurdamos palankią darbo aplinką.

Kai kurie iš svarbiausių išmatuojamų sveikatos rodiklių yra šie:

  • Svorio netekimas
  • Kraujo spaudimas
  • Fizinio aktyvumo kiekis
  • Rūkymo ir gėrimo įpročiai
  • Miego kokybė

Pagerėjimas bet kurioje iš šių sričių rodo, kad darbuotojų sveikatingumo programa duoda investicijų vertę.

Kaip padidinti įmonių gerovės programų IG

Nesvarbu, kaip jūsų organizacija matuoja IG ar VOI, yra tam tikrų būdų, kaip įgyvendinti sveikatingumo programą, kad būtų užtikrintas jos efektyvumas.

Toliau pateikiami keli patarimai, kaip padidinti sveikatingumo programų IG:

1. Maksimaliai padidinkite dalyvavimą: Siekite, kad bent pusė darbuotojų dalyvautų ir dalyvautų. Kuo daugiau darbuotojų užsiregistruoja ir dalyvauja, tuo mažesnės vidutinės programos vykdymo išlaidos. Todėl tai duos daugiau apčiuopiamų rezultatų.

2. Paskatos ir pripažinimas: Kurdami sveikatingumo programą, apsvarstykite paskatų ar atlygio struktūrą, kuri paskatins darbuotojus išlikti įsipareigojusiems. Kai darbuotojus labai motyvuoja tam tikros paskatos ar atlygiai, tai padidina jų galimybes pasiekti norimų rezultatų.

3. Kad dalyvavimas būtų sklandus: Padarykite sveikatingumą įprastos darbo dienos dalimi. Sukurkite tinkamą informacijos srautą, kad praneštumėte apie sveikatingumo programą ir kaip užsiregistruoti bei dalyvauti. Reklamuokite tai kaip savo organizacijos kultūros dalį. Paskirkite atsidavusius sveikatingumo čempionus, kurie gali padėti darbuotojams išlikti motyvuotiems.

Veiksmingos darbuotojų gerovės programos įgyvendinimas

Uždirbti IG iš darbo vietų sveikatingumo programų tikrai įmanoma. Net nedidelis pelnas yra atskaitos taškas, nes tai rodo, kad programa padeda darbuotojams pagerinti jų sveikatą. Tačiau mąstymo keitimas ir sveikų įpročių kūrimas yra ilgalaikis procesas.

Galutinis žodis

Darbuotojų gerovės sėkmė yra laipsniškas procesas. Turi būti akcentuojama investicijų į pritaikytą, į rezultatus orientuotą programą, suderintą su jūsų įmonės darbo jėga, tikslais ir poreikiais, svarba. Aiškus ir nuoseklus bendravimas apie programą yra labai svarbus ilgalaikei sėkmei. Laikui bėgant galite tikėtis, kad sumažės išlaidos, susijusios su sveikata ir pravaikštomis, taip pat sumažės išlaidos ligos išmokoms. Tuo pačiu metu turėtų padidėti darbo jėgos įsitraukimas, produktyvumas ir išlaikymas. Šis holistinis požiūris taip pat skatina didesnę darbo jėgos motyvaciją ir teigiamai veikia tiek darbuotojų, tiek klientų santykius.

Tyrimų šaltiniai

1. Darbdavių gerovės iniciatyvos sparčiai auga, tačiau veiksmingumas labai skiriasi



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -