Išmanieji krepšiai gavo auksą „Panata Awards“ apdovanojimuose už išskirtines „Out of Home“ (OOH) rinkodaros komunikacijas.
Mobiliųjų paslaugų teikėjas „Smart Communications, Inc.“ pelnė vienintelį auksinį apdovanojimą už „Single Medium – Out of Home“ (OOH) rinkodaros komunikacijos kanalų kategoriją 2024 m. „Panata“ prekės ženklo efektyvumo apdovanojimuose, vykusiuose praėjusių metų rugsėjo 6 d. Seda viešbutyje, Bonifacio Global City.
Kasmetiniai apdovanojimai, kuriuos organizuoja Filipinų nacionalinių reklamuotojų asociacija, yra didžiulė reklamos meistriškumo ir efektyvumo šventė šalyje.
Smart, oficialus pasaulinis FIBA Basketball World Cup 2023 partneris, surengė istorinį krepšinio turnyrą ir „Mall of Asia“ (MOA) kamuolį pavertė didžiuliu krepšinio kamuoliu su lanku OOH, kad švęstų turnyrą ir filipiniečių meilę žaidimui. Padedant Metropolis Evolving Media Solutions Corp. & Up Rising Corporation, Smart sugebėjo įžiebti MOA kamuolį, laikomą vienu iš didžiausią pagarbą įkvepiančių ir svarbesnių krepšinio apdovanojimų šalyje, o gal ir visame pasaulyje.
„Dalijamės šia citata su komandomis, dirbusiomis prie šio projekto, ir mūsų partnerių agentūromis, kad „MOA Ball“ krepšinio duoklė taptų šalies krepšinio istorijos dalimi ir vienas įsimintinas priminimas filipiniečiams, kuriais tikrai didžiuojasi, nes sėkmingai surengėme FIBA kulminaciją. 2023 m. Pasaulio taurė“, – sakė „Smart“ belaidžio vartotojų verslo vyresnioji viceprezidentė Kristine A. Go.
„Smart's MOA Ball OOH tikrai pakėlė 2023 m. FIBA pasaulio taurės rengimą į visiškai naują lygį krepšinio gerbėjams ir FIBA delegatams iš viso pasaulio“, – pridūrė Lloydas Manaloto, pirmasis Smart viceprezidentas.
Be Panatos aukso apdovanojimo, Smart MOA Ball vykdymas taip pat pelnė prestižinius vietos ir tarptautinius apdovanojimus teikiančių institucijų pripažinimus, įskaitant bronzos apdovanojimą iš 2023 m. CLIO sporto apdovanojimų, OOH reklamavimo meistriškumą iš 2024 m. Marketing Excellence Awards ir geriausią lauko reklamą. iš BestAdsOnTV.com.
1,5 metro skersmens MOA kamuolys vartų viduje, kurio apimtis yra 111 metrų, buvo sunkaus 248 darbuotojų (vietoje dirbančių darbuotojų, inžinierių, saugos pareigūnų ir dizainerių), kurie užtikrino, kad krepšinio sirgaliai būtų pasiruošę. užburiantis ir vertas priminimas, kad filipiniečiai vieną kartą gyvenime galėjo pasveikinti geriausius pasaulio krepšininkus ir komandas.
„Smart“ išlieka pasauline 2027 m. FIBA krepšinio pasaulio taurės, kuri vyks Katare, partneriu. Partnerystės pratęsimas ketveriems metams atsirado dėl „Smart“ reklaminio darbo FIBA 2023.
Stebėkite ir užsiprenumeruokite tinklaraštį „Out of Town“ „Facebook“, TwitterInstagram ir Team out Of Town „YouTube“. daugiau turizmo ir technologijų atnaujinimų.